მოგვიყევით თქვენ შესახებ
რატომ გადაწყვიტეთ ამ მიმართულებით საქმიანობის დაწყება და რა იყო თქვენი ინსპირაცია?
ISARI.store არის სრულიად ქართული ელ.კომერციის პლატფორმა, რომელიც მომხმარებლებს სთავაზობს მარტივ, ხელმისაწვდომ და კომფორტულ ონლაინ შოპინგ გამოცდილებას. ჩვენ ვთავაზობთ კორპორატიულ შეთავაზებებს ინდივიდუალური მიდგომით, რაც თითოეულ მომხმარებელს მაქსიმალურ კომფორტს და განსაკუთრებულ პირობებს უზრუნველყოფს.
რატომ გადავწყვიტე ამ მიმართულებით მოღვაწეობა და ინსპირაცია:
ბაზარზე არსებული გამოწვევები და მომხმარებლების საჭიროებების არასათანადო დაკმაყოფილება იყო მთავარი მიზეზი, რატომაც გადავწყვიტე ISARI.store-ის შექმნა. მინდოდა შემექმნა ისეთი პლატფორმა, რომელიც არა მხოლოდ იაფფასიან პროდუქტებზე იქნებოდა ორიენტირებული, არამედ მომხმარებლებს ხარისხიან, მრავალფეროვან და უნიკალურ პროდუქტებსა და სერვისებს შესთავაზებდა.
ინსპირაციის წყარო იყო ელ. კომერციის სფეროში დაგროვებული გამოცდილება და სურვილი, განსხვავებული, მომხმარებელზე ორიენტირებული მიდგომის დანერგვა, რომელიც ბაზარზე გამორჩეულ მომსახურებას უზრუნველყოფს.
რატომ არის თქვენი საქმიანობა უნიკალური?
თქვენი პირველი მომხმარებელი ვინ იყო, როგორ გახსენდებათ თქვენი პირველი გაყიდული ნივთის/სერვისის ისტორია?
ISARI.store არის სრულიად ქართული ელ.კომერციის პლატფორმა, რომელიც მომხმარებლებს სთავაზობს მარტივ, ხელმისაწვდომ და კომფორტულ ონლაინ შოპინგ გამოცდილებას
რას ურჩევდით სხვა მეწარმეებს ან მათ, ვისაც სურთ მეწარმეობა და საკუთარი საქმიანობის წამოწყება 0-დან?
1) გამოიმუშავეთ ჯანსაღი მიდგომა შეცდომების მიმართ: შეცდომები შეუძლებელია თავიდან აირიდოთ, თუმცა ისინი სასარგებლო გამოცდილებად უნდა აღიქვათ. დაიწყეთ მათგან სწავლა და ნუ დაშინდებით პირველი მცდელობების წარუმატებლობის გამო.
2) მოამზადეთ გეგმა: მეწარმეობა არის პროცესის გეგმა. გქონდეთ კონკრეტული სტრატეგია, მაგრამ მოემზადეთ, რომ საჭიროების შემთხვევაში გეგმა შეცვალოთ.
3) მუდმივი სწავლა: არცერთ სფეროში არ არსებობს სრული ცოდნა. მუდმივად ეძებეთ ახალი ინფორმაცია, რათა თქვენი ბიზნესის სფეროში სიახლეებს არ ჩამორჩეთ.
4) ნდობა და ურთიერთობები: ადამიანებთან ურთიერთობა და ნდობის მოპოვება ძალიან მნიშვნელოვანია. ეს ეხება როგორც მომხმარებლებს, ისე პარტნიორებს და თანამშრომლებს.
5) ემოციური სიძლიერე: მეწარმეობა შეიძლება რთული იყოს. იცოდეთ, რომ ყოველთვის იქნებიან სირთულეები და გამოწვევები. მნიშვნელოვანია, რომ ემოციურად მდგრადი იყოთ და გქონდეთ სტრატეგიები, რათა გაუმკლავდეთ სტრესს.
6) ინვესტიცია საკუთარ თავში: ჩადეთ ინვესტიცია საკუთარ თავში, იქნება ეს განათლება, მენტორობა თუ პროფესიული განვითარება; ყოველთვის ეძებეთ გზები თქვენი უნარების გასაუმჯობესებლად.
7) ყურადღება მიაქციეთ მომხმარებლის გამოცდილებას: მათი კმაყოფილება და უკუკავშირი თქვენს ბიზნესის წარმატებას განსაზღვრავს.
8) დაიბრუნეთ მნიშნველობა: იცოდეთ, რომ ყველა ნაბიჯს თქვენს ბიზნესში მნიშვნელობა აქვს. მცირე წარმატებებიაც კი უნდა აღიაროთ და მიიღოთ.
როგორ ფიქრობთ, რა გჭირდებათ იმისთვის რომ თქვენი ბიზნესი იყოს კიდევ უფრო წარმატებული და მეტმა ადამიანმა გაიგოს თქვენ შესახებ?
რა იყო თქვენთვის ყველაზე დიდი გამოწვევა ბიზნესის დაწყებისას (სამუშაო პროცესში) და როგორ გაუმკლავდით გამოწვევებს?
ბიზნესის დაწყებისას ჩემთვის ყველაზე დიდი გამოწვევა იყო ის, რომ სტარტაპი მოითხოვს დიდი რაოდენობით სხვადასხვა როლების ერთდროულად შესრულებას. ხშირად ვხვდებოდი სიტუაციებში, როდესაც უნდა მეპოვა გადაწყვეტილება ისეთ საკითხებზე, რაზეც ადრე არ მქონდა გამოცდილება. იმ დროისთვის ვმუშაობდი ისეთ ამოცანებზე, რომლებიც არ ვიცოდი და საჭიროებდა სწრაფად სწავლას.
დროის რესურსი კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი გამოწვევა იყო. უნდა გამეკეთებინა ბევრი საქმე, თუმცა, მე ყოველთვის მქონდა შეზღუდული დრო. ამასთან გამკლავებისთვის შევქმენი დეტალური სამუშაო გეგმა, რომელიც მეხმარებოდა და დავარეგულირებინე ჩემი დრო და პრიორიტეტები. ასევე, მიზანმიმართული მიდგომა, რომელიც მოიცავს ყოველდღიური მიზნების დაყენებას, ძალიან დაეხმარა პროცესის მართვაში.
ამ ყველაფრის გათვალისწინებით, მივხვდი, რომ მნიშვნელოვანია როგორც სტრატეგიული აზროვნება, ასევე სწრაფი მოქმედება, რათა მოხდეს წარმატების მიღწევა.
როგორ ფიქრობთ, რა უფრო მნიშვნელოვანია, იღბალი თუ შრომისმოყვარეობა?
რა როლი უჭირავს სოციალურ მედიას თქვენი ბიზნესის წარმატებაში?
თქვენი სამომავლო გეგმები?
ბიზნესის გაფართოება: სტრატეგიული გეგმების განხორციელება ახალი პროდუქტების და სერვისების დამატების საშუალებით, რაც უფრო ფართო აუდიტორიის მიზნობრივ მიდგომას უზრუნველყოფს.
მომხმარებლების გაფართოება: ახალი მარკეტინგული კამპანიების და ურთიერთობების დამყარების საშუალებით, რაც მომხმარებლების ამაღლებულ კმაყოფილებას და ერთგულებას მოიტანს.
ტექნოლოგიური ინოვაცია: ახალი ტექნოლოგიების დანერგვა, რაც პროცესების ეფექტურობას და პროდუქტიულობას გაზრდის.
კომპანიის კულტურის გაუმჯობესება: თანამშრომლებთან ურთიერთობების გაღრმავება, რაც მათ მოტივაციას და ენთუზიაზმს გაზრდის.
მოქნილობა და ადაპტაციის უნარი: ბაზრის ცვლილებებისა და კლიენტების მოთხოვნების მიმართ სწრაფად რეაგირება და მზადყოფნა ახალი გამოწვევების გამკლავებისთვის.
არ დაგავიწყდეთ გამოიწეროთ ISARI.store-ის გვერდი და მხარი დაუჭიროთ ქართველ მეწარმეს.