Copywriting
გაყიდვების სტიმულირებისა და ბრენდის სწორად პოზიციონირებისთვის განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია ინფორმაცია სწორად და მკაფიოდ იყოს გადმოცემული ჩვენი კომპანიის/ბრენდის შესახებ. შესაბამისად, ჩვენი გუნდი გთავაზობთ მიზნობრივ აუდიტორიაზე მორგებულ ტექსტის შედგენას და პროფესიონალი Copy-ს მომზადებას სხვადასხვა სფეროსა და მიმართულებისთვის.
- სოციალური მედიის ტექსტი
- ბლოგები / სტატიები
- E-Mail მარკეტინგის ქოფი
- CTA სარეკლამო ტექსტი
- პრეს-რელიზები
- SEO მეგობრული ტექსტები
- პროდუქტის აღწერები
კრეატიული კლინიკა
ინფორმაციის ეფექტურად გადმოცემა

ქოფირაითინგი
ქოფირაითინგი არის ერთგვარი ტექსტების შექმნის ხელოვნება. სწორად შედგენილი ქოფი აუცილებლად უნდა იყოს მორგებული მომხმარებლის ქცევაზე და ბრენდის მიზნებზე, რომელიც თავისთავად მოიაზრებს მომხმარებელთან ემოციური კავშირის დამყარებას და მარკეტინგული მიზნების განხორციელებას.
ბრენდის იდენტობა
ბრენდის ტექსტი, მიმართვა, სლოგანი, თხრობის სპეციფიკა, უნიკალური ჰეშთაგები განსაზღვრავს ბრენდის იდენტობას. მხოლოდ ლამაზი დიზაინი არ არის საკმარისი, რადგან სიტყვები ყიდიან ემოციას და პროდუქტს. მნიშვნელოვანია პროდუქტის თუ სერვისის აღწერა იყოს სრულფასოვანი, დამაჯერებელი და მიმზიდველი. სოციალური მედიის ეფექტური მართვისთვის განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია ტრენდების, სიახლეებისა და ინოვაციების გათვალისწინებით შეიქმნას ტექსტი.

რას მიიღებთ
როგორ გიწევთ ქოფირაითინგის სერვისს?
პროცესის აღწერა ეტაპებად:
კონსულტაცია
დამკვეთთან შეთანხმებით შესაბამისი საკითხების გავლა, ინტერესის გათვალისწინება და საბოლოო მიზნობრიობის, კომუნიკაციის ენის განსაზღვრა. აღნიშნულ ეტაპზე ხდება კომუნიკაციის ენის შერჩევა, მიზნობრივი აუდიტორიის კვლევა, კონკურენტთა ანალიზი და კლიენტთან პირველი შეხვედრა.
ფორმატის განსაზღვრა
საჭიროების შემთხვევაში კალენდარის მომზადება, ტექსტის ფორმატის განსაზღვრა და კონტენტის ტიპების შერჩევა რომელიც ბრენდის მიზნებსა და საჭიროებებზე იქნება მორგებული.
ტექსტზე მუშაობა
შერჩეული სოციალური პლატფორმების კონტენტის ტიპზე მორგებული ტექსტის შედგენა, კორექტირება. საჭიროების შემთხვევაში სეო ოპტიმიზაცია.
დამუშავება და გამოქვეყნება
ტექსტის საბოლოო დამუშავება, გადაცემა და გამოქვეყნება. საჭიროების შემთხვევაში ანალიტიკა.
ვქმნით წარმატებას
რატომ არის ეფექტური?
გაყიდვების სტიმულირება
სწორად ჩამოყალიბებული CTA და კარგი ქოფირაითინგი არწმუნებს მომხმარებელს რომ შეიძინოს ესა თუ ის პროდუქტი/სერვისი. უბიძგებს მკითხველს მოქმედებისაკენ.
ბრენდის იმიჯი და ნდობა
მკაფიოდ და სწორად წარმოდგენილი ტექსტი ბრენდს ეხმარება დარჩეს მომხმარებლის ქვეცნობიერში. მომხმარებელი ენდობა კომპანიას, რომლის კომუნიკაციის ენაც ეფექტური, სანდო და დამაჯერებელია. მუდმივად თანმიმდევრული და სწორად ჩამოყალიბებული ტექსტი ქმნის ლოიალურ აუდიტორიას.
საძიებო სისტემები
სწორად შედგენილი ტექსტი და საკვანძო სიტყვები ერთ-ერთი მთავარი საფუძველია საძიებო სისტემებში ლიდერული პოზიციების დასაკავებლად. რაც შემდგომში მომხმარებელს უმარტივებს ბრენდის ან სერვისის შესახებ ინფორმაციის მოძიების გზებს.
“ამბის თხრობის ხელოვნება ერთ-ერთი მთავარი დამაკავშირებელი გზაა მომხმარებლის ემოციებსა და გადაწყვეტილებებთან. ქოფირაითინგი არ არის მხოლოდ ინფორმაციის გადაცემის წყარო, ის აუცილებლად უნდა იწვევდეს ჩართულობას და ინტერესს.”
Director of Marketing

მაჩვენებლები რიცხვებში
ქოფირაითინგის უპირატესობები
74%
მომხმარებლების ამბობს რომ ბრენდს ენდობიან მას შემდეგ რაც ხარისხიან კონტენტს წაიკითხავენ. წყარო: Demand Metric
202%
ჯერ ზრდის კონვერსიებს კარგად დაწერილი CTA ტექსტები. წყარო: WordStream
6×
ბრენდები რომლებიც სტრატეგიულად იყენებენ კოპირაითინგს, 6-ჯერ მეტ კონვერსიას იღებენ. წყარო: Aberdeen Group
FAQ
ხშირად დასრმული შეკითხვები
მიიღეთ პასუხები ხშირად დასმულ შეკითხვებზე ქოფირაითინგის სერვისთან დაკავშირებით
დიახ, შესაძლებელია დამკვეთის მხრიდან მოხდეს მხოლოდ ერთი ნამუშევრის შეკვეთა, გააჩნია პროექტს და სტატიის შინაარსის პირობებს.
ჩვენი გუნდი უზრუნველჰყოფს ქოფირაითინგის სერვისით მომსახურებას ქართულ, ინგლისურ, რუსულ და იტალიურ ენებზე.